11.09.2017 |
Dato | tor 25 jan |
Tid | 08:30 — 12:00 |
Sted | Mødelokale 1, INCUBA Skejby, Palle Juul-Jensens Boulevard 82, 8200 Aarhus N |
Deltagere: Alle undervisere ved AU Health
Formål: Studerende efterspørger feedback – og ofte forstås feedback som noget underviseren giver til studerende. Samtidig ved vi, at det at give feedback er lærerigt i sig selv. Derfor ser vi en opblomstring af forskellige peer-feedback værktøjer, hvor underviseren faciliterer feedback mellem studerende. Dette kursus har til formål, at deltagerne får konkrete værktøjer til at give studerende feedback ved hjælpe af peer-feedback.
Indhold:
Kurset består af en blanding af oplæg og øvelser, som giver deltagerne indblik i muligheder og begrænsninger i brugen af klyngevejledning og ’rubrics’ som værktøjer til feedback.
Forberedelse: Før kurset skal kursisten have læst følgende artikler:
Nordentoft, H. M., Thomsen, R., & Wichmann-Hansen, G. (2013). Collective academic supervision: a model for participation and learning in higher education. Higher Education, 65(5), 581-593. doi: 10.1007/s10734-012-9564-x
Andrade, H.G. (2005). Teaching with Rubrics: The Good, the Bad, and the Ugly. College Teaching, Vol. 53, No. 1 (Winter, 2005), pp. 27-30.
Sprog: Kurset afholdes på dansk.
Varighed: 3,5 timer.
Antal deltagere: 8-12 deltagere.
Sted: Mødelokale 1, INCUBA Skejby, Palle Juul-Jensens Boulevard 82, 8200 Aarhus N
Tidspunkt: Torsdag den 25. januar 2018, kl. 8.30 - 12.00. Klik her for tilmelding.