Erfaringen viser, at nye leverandører skal lære at handle med AU, og derfor opfordres alle til at bestille nye computere i god tid op til semesterstart i august.
26.06.2015 |
På baggrund af det årlige miniudbud på computere er AU i gang med at skifte computer-leverandører. Det betyder, at stationære computere fremover leveres fra HP og de bærbare computere vil være fra Lenovo.
Miniudbuddet har betydet, at AU opnår besparelser i form af bedre priser og merværdi ved større harddiske i computerne. En del af denne besparelse bruges til at opgradere garantien og derved forlænge computernes levetid til minimum 4 år.
Erfaringerne viser, at nye leverandører skal lære at handle med AU, derfor opfordres alle til at afgive bestillinger af nye computere til AU IT i god tid op til semesterstart i august.
Alle computere til AU bestilles via denne hjemmeside: medarbejdere.au.dk/administration/it/koeb-it-udstyr-og-software/
Hjemmesiderne er lige nu ved at blive tilpasset til de nye modeller.
Spørgsmål kan rettes til Jeppe Kappelgaard Lauridsen, afdelingen for Drift og Teknologi under AU IT.