I perioden 13. maj til 20. maj er AU’s fakturahåndteringssystem, IndFak, påvirket af en regnskabsteknisk opdatering. Hvis du er oprettet som bruger i IndFak, vil du have modtaget en udførlig mail om systemets lukkeperiode.
30.04.2019 |
Den tekniske opdatering kræver, at brugere af IndFak undlader at varemodtage fakturaer, mens opdateringen foregår. Den tager godt en uge. IndFak vil være tilbage i normal drift fra den 21. maj.
Opdateringen af IndFak er nødvendig, fordi AU overgår til Statens ’artskontoplan’. En artskonto beskriver hvilken type af udgift, der er tale om. Overgangen til Statens artskontoplan får ikke indflydelse på ’sager’, ’sagsopgaver’ eller andre oplysninger i AU’s økonomisystemer.
Har du ikke fået en mail om IndFaks lukkeperiode?
Er du bruger i IndFak, og har du ikke modtaget mail om lukkeperioden, kan du finde mailteksten her
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til IndFak's lukkeperiode, kan du skrive til oeksystemer@au.dk