Fremover er der mere hjælp og vejledning at hente, når du skal håndtere dine udlæg i AU’s afregningssystem RejsUd. Du opfordres til at tage tidlig kontakt til supporten, hvis du støder på problemer.
29.04.2021 |
Mange medarbejdere oplever at skulle bruge unødvendigt lang tid på at administrere deres udlæg. Fremover skal det derfor være nemmere at få adgang til personlig hjælp og vejledning, hvis du oplever udfordringer med at bruge systemet eller har spørgsmål til dine afregninger.
Hver dag ml. kl 8 og 15 er supporten klar til svare på individuelle spørgsmål til dine afregninger, så du kan komme hurtigere i mål. Det gælder alle former for udlæg, hvad enten det er til rejser, kørsel, forplejning eller noget helt fjerde. Det er medarbejdere i Rejsegruppen under AU Økonomi, der står for supporten, som foregår på mail og Teams.
Rejsegruppen opfordrer alle medarbejdere til at henvende sig, så snart de er i tvivl om en afregning – og så vidt muligt inden et udlæg sendes afsted til behandling. På den måde minimerer du risikoen for, at dine afregninger kommer retur, og at du skal ind og rette en fejl efterfølgende.
Efter sommerferien opgraderes supporten yderligere, da det her bliver muligt at ringe og få hurtig hjælp over Teamviewer – en løsning, hvor en supportmedarbejderen kan få direkte adgang til din skærm.