AU’s IT-systemer og IT-services vil på skift være påvirket af afbrydelser i weekenden den 30. og 31. januar 2016.
08.01.2016 |
AU IT og AU Økonomi og Bygninger udfører servicearbejde fra lørdag den 30. januar kl. 00.01 til søndag den 31. januar kl. 17. Arbejdet er nødvendigt for at sikre medarbejdere og studerende en høj driftsstabilitet og IT-sikkerhed.
I hele weekenden kan du benytte AV-udstyr i auditorier/UV-lokaler, og du kan arbejde lokalt på din computer – dvs. uden forbindelse til centrale IT-systemer, fællesdrev, videocenter, AU's netværk og internet.
Lørdag vil AU mail, mit.au.dk, WAYF, STADS, Syllabus, TYPO3/hjemmesider, fællesdrev, print, netværk (trådet/trådløs) og telefoni som udgangspunkt fungere som normalt, men du må forvente, at disse og andre services kan være driftsforstyrret i kortere perioder primært fra kl. 00.01 og 19.00.
Søndag må du forvente driftsforstyrrelser fra ca. kl. 02.00 til 17.00, hvorefter IT'en igen vil fungere normalt.
Find en detaljeret plan for hele weekendens servicearbejdet senest den 29. januar.
Hvis du ønsker at få en mail i din indbakke, når specifikke IT-systemer eller IT-services er nede, kan du abonnere på driftsmeddelelser.
Hvis du har spørgsmål, kan du skrive til driftstatus.it@au.dk