27.04.2016 |
Dato | fre 03 jun |
Tid | 00:00 — 00:00 |
Sted | København |
Det populære prisstrategikursus udbydes den 1. juli 2016 og den 28. oktober 2016 i Aarhus samt den 3. juni 2016 i København.
Forskellen på taktisk og strategisk prisfastsættelse kan afgøre virksomhedens langsigtede profitpotentiale. Den erkendelse er flere markante globale virksomheder nået frem til og som følge heraf, er prisstrategi nu en fast bestanddel af undervisningen på de bedste amerikanske universiteter. Værdibaseret prisfastsættelse er dog langt fra forbeholdt store multinationale virksomheder – den kan være til gavn for virksomheder af alle typer og størrelser.
Skab langsigtet profitpotentiale
Opnå viden om emner som kundeværdi, prissegmenter og prispolitikker og lær at styre dine kunders adfærd proaktivt og skab derigennem et bedre fundament for langsigtet profitpotentiale.
Konkrete værktøjer
På kurset får du konkrete værktøjer til at optimere virksomhedens prisstrategi og en praktisk forståelse for de forskellige delelementer, som udgør en profitoptimerende prisstrategi.