Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Prisstrategi

08.03.2016 | AC-fuldmægtig Pernille Hjorth Nielsen

Dato fre 03 jun
Tid 00:00 00:00
Sted København

Forskellen på taktisk og strategisk prisfastsættelse kan afgøre virksomhedens langsigtede profitpo­ten­­tiale. Den erkendelse er flere markante globale virksomheder nået frem til og som følge heraf, er prisstrategi nu en fast bestanddel af undervisningen på de bedste amerikanske universiteter. Værdibaseret prisfastsættelse er dog langt fra forbeholdt store multinationale virksomheder – den kan være til gavn for virksomheder af alle typer og størrelser.

Skab langsigtet profitpotentiale

Opnå viden om emner som kundeværdi, prissegmenter og prispolitikker og lær at styre dine kunders adfærd proaktivt og skab derigennem et bedre fundament for langsigtet profitpotentiale.

Konkrete værktøjer

På kurset får du konkrete værktøjer til at optimere virksomhedens prisstrategi og en praktisk forståelse for de forskellige delelementer, som udgør en profitoptimerende prisstrategi.

Læs mere om kurset og dets indhold, oplægsholderne samt tilmelding her.

Offentligheden/Pressen
Tags: prisstrategi, kursus, strategi, prisfastsættelse