Efteråret er en travl periode for indkøb af udstyr til laboratorier, og Indkøb vil derfor opfordre alle Indkøbskoordinatorer og Indkøbere til at kontakte dem hurtigst muligt for at få hjælp til mini-udbudsprocessen.
26.08.2015 |
Hvis jeres enhed allerede nu ved, at I skal indkøbe apparaturer, instrumenter eller andet udstyr til laboratorierne til en værdi af over 50.000 kr., beder vi jer om at kontakte Indkøb hurtigst muligt med henblik på at få hjælp til mini-udbudsprocessen.
Vi kan gennemføre en mini-udbudsproces på helt ned til 2 uger, dog afhænger tiden af, hvor komplekst udstyr I skal købe, og hvor travlt vi har i Indkøb. Derudover skal vi tage højde for, at leverandørernes leveringstid ofte er 4-12 uger.
Efteråret er den travleste periode for indkøb af udstyr til laboratorierne, og erfaringen viser, at der kan blive tryk på.
Vi beder derfor jer og relevante indkøbere i jeres enhed om at overholde følgende deadlines:
I Indkøb sidder Marie Nedergaard Rasmussen (mnr@au.dk) og Lasse Krongaard (lak@au.dk) klar til at modtage jeres henvendelser, og begge informerer og rådgiver meget gerne om indkøbsprocessen.