Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Få IT-hjælp på ny portal

Fra slutningen af november kan du møde IT-supporten på en ny serviceportal. Portalen giver dig effektiv support og mulighed for løbende at følge din sag.

27.11.2020 | Ida Hammerich Nielson

Ny onlineportal giver effektiv IT-hjælp til AU's studerende og medarbejdere. Foto: Unsplash

Driller VPN? Eller kan du ikke få lov at logge på EDUROAM? 

Torsdag d. 26. november lanceredes en ny serviceportal, hvor studerende kan få hurtig og effektiv hjælp til at løse IT-problemer.

På portalen kan du registrere problemer eller stille spørgsmål vedrørende for eksempel dit IT-udstyr, printer, netværk og lignende. Du kan også følge din sag og kommunikere med supporten via portalen.

Find portalen her: support.au.dk

Hvis du oplever problemer med at bruge portalen, kan du finde vejledning og information på au.dk/itsm 

Det er fortsat muligt at registrere en sag via mail til din lokale support. Find kontaktoplysninger her

Administrativt, Studerende, Alle AU-enheder, Aarhus Universitet, Forskning