Fra slutningen af november kan du møde IT-supporten og supporten til AU’s økonomi-, studie- og HR-IT systemer på en ny serviceportal. Portalen giver dig effektiv support og mulighed for løbende at følge din sag.
25.11.2020 |
Driller VPN? Kan du ikke få lov at logge på EDUROAM? Eller har du brug for hjælp i AUHRA?
Torsdag d. 26. november lanceres en ny serviceportal, hvor studerende og medarbejdere kan få hurtig og effektiv hjælp til at løse IT-problemer og få support til AU’s økonomi-, studie- og HR-IT systemer.
På portalen kan du registrere problemer eller stille spørgsmål vedrørende for eksempel AU’s administrative og faglige IT-systemer, dit IT-udstyr, printer, netværk og lignende. Du kan også følge din sag og kommunikere med supporten via portalen.
Find portalen her: support.au.dk
Hvis du oplever problemer med at bruge portalen, kan du finde vejledning og information på au.dk/itsm
Det er fortsat muligt at registrere en sag via mail til din lokale support. Find kontaktoplysninger her