Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Få mere ud af MUS

I efteråret mødes alle medarbejdere og ledere til medarbejderudviklingssamtale (MUS) på AU. MUS er din mulighed for sammen med din leder at drøfte opgaver, resultater, trivsel og kompetenceudvikling.

15.09.2020 | Signe Schou

Hvorfor er MUS vigtig?

MUS er vigtig, fordi samtalen giver dig tid til at bygge videre på de daglige snakke mellem dig og din leder. I kan få en grundigere dialog om mål, opgaver, resultater, trivsel - og ikke mindst karriere- og kompetenceudvikling.

MUS er på den måde med til at sikre, at du som medarbejder er rustet til at kunne løse nuværende og fremtidige arbejdsopgaver. Samtidig sikrer du og din leder i fællesskab, at din kompetenceudvikling matcher AU’s og din afdelings behov.

Yderligere oplysninger

  • Find bl.a. samtaleguides og information om rammesætning på au.dk/mus   
  • Har du spørgsmål til MUS er du velkommen til at kontakte din lokale HR-partner.
Administrativt, Teknisk/administrativ medarbejder, Alle AU-enheder, AU HR, Videnskabelig medarbejder, Ph.d.-studerende