27.02.2018 | Administrativt, Administration (Faglighed), Alle grupper
Hvis du har brug for at benytte AU's medarbejderparkering, skal din bil være registreret på au.dk/parkering.
27.02.2018 | Navnenyt, Videnskabelig medarbejder, Institut for Klinisk Medicin
Aarhus Universitet og Aarhus Universitetshospital har netop ansat Christian Erikstrup som professor. Han forsker i at forstå, hvordan bloddonation påvirker kroppen.
27.02.2018 | Ph.d.-forsvar, Sundhed og sygdom, Offentligheden/Pressen
Gastrointestinal symptoms and NF1 mutational spectrum in neurofibromatosis type 1
27.02.2018 | Ph.d.-forsvar, Sundhed og sygdom, Offentligheden/Pressen
The role of fixation devices in laparoscopic ventral hernia repair.
27.02.2018 | Arrangement, Ph.d.-studerende, Health
A 2 day workshop on how to use 1 billion findings in your research.
27.02.2018 | Symposium, Teknisk/administrativ medarbejder, Health
Please join us for NBPE18, a symposium designed to catalyze innovations in psychiatric epidemiology.
27.02.2018 | Ph.d.-forsvar, Sundhed og sygdom, Offentligheden/Pressen
Assessment of the home environment in 7-year-old children of parents diagnosed with schizophrenia or bipolar disorder
26.02.2018 | Seminar, Ph.d.-studerende, Alle AU-enheder
Workshop for international PhDs and postdocs with little or no experience in grant writing. The participants will get an intensive introduction to the component parts of the grant proposal, how they fit together, and how writers can ensure that each part supports the overall argument and which techniques to use when writing your proposal.
26.02.2018 | Seminar, Videnskabelig medarbejder, Alle AU-enheder
For forskningsårsstuderende, ph.d.-studerende og postdocs, som har ingen eller meget lidt erfaring med at skrive forskningsansøgninger. Deltagerne får en introduktion til forskningsansøgningens forskellige elementer, hvordan de spiller sammen, og hvordan man kan sikre, at de forskellige elementer underunderstøtter den overordnede projektidé.
26.02.2018 | Forskning, Forskning, Alle grupper
Mens svære infektioner med lange indlæggelser kan gøre det vanskeligere for et barn at klare folkeskolens afgangsprøve, har tilbagevendende lettere infektioner ikke betydning for barnets indlæring. Det viser den hidtil største undersøgelse med næsten 600.000 danske børn.